Fäktarmästaren numero moi :D

Okej, det kanske inte var helt sant ;)
Hur som helst, idag har vi ju varit ute och provat på lite saker, och jag hamnade i fäktningsgruppen. Det var otroligt roligt, men starten på min dag hade kanske kunnat vara lite bättre.
-
Jag börjar bli förkyld, så jag kände mig väldigt igenpluggad i öron, ögon, hals och näsa när jag vaknade och jag tänkte inte så klart :S Hur som helst gick mina larm för tidigt för att jag tyckte att jag skulle behöva gå upp då, så sen när jag vaknade fem minuter över 9 och skulle ta tåget som gick 22 över. Ingen var hemma så jag fick lite panik. Istället tog jag mig då till Ropsten själv någon kvart efter de andra, och jag har verkligen inget lokalsinne, i och med att jag aldrig är i stan. Tack och lov så behövde jag bara ta mig till tunnelbanan sen och åka därifrån till slutstationen, så det gick bra :)
-
Där borta fick vi öva en massa steg och värma upp och hålla på innan vi fixade utrustning och började fäktas. Vi tjejer fick ha några skålformade plastsaker som tutt-skydd innanför bhn och det kändes riktigt mobbat x)
Fäktning är en riktigt jobbig sport och jag kommer att ha jättemycket träningsvärk imorgon :o Vi hoppade omkring och det var inte riktigt som på film, men det var roligt ändå =)
-
Jessi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0