En vanlig dag i Jollis liv


Tja!

Jag känner att jag inte har skrivit på ett tag!
Jag kan skriva lite om vad som har hänt i mitt liv idag/lite från igår :)
Igår hade vi matteprov (B-del). Jag gjorde klart nians kurs förra terminen (i åttan), så jag jobbar med matte 3000 (matte A). Jag håller på att jobba med promille och ppm, och har prov på rymdgeometri. Det skulle vara så mycket bättre om jag jobbade med ungefär samma sak som dem x) Eller ja, enklare vore det i alla fall :P
Vad har hänt idag då?
Jag hade sovmorgon (till 9.40!!!!!!), vilket var välbehövligt, då jag skypade till 2.40... xD
Jag började alltså med bild. Det var då som Gurre blev gipsad :)
Sen hade vi no. Efter det var det dags för lunch. Ni såg ju i Jessis inlägg vad vi fick...
Sen vart det häng vid skåpen! :)
Efter det hade vi no igen. Då byggde vi på våra elmotorer. Jag blev klar med min, och den gick bra :)
Jag tog en bild på min bil som nästan är klar, med strömbrytare (man kan byta håll också!).
(sno inte min idé om ni ser hur min strömbrytare är..)
Sen hade vi so.
När jag kom hem övade jag piano, vilket jag gör väldigt mycket (en timme om dagen ungefär).
Annars har jag bara suttit vid datorn och messat... :P
// Jollis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0