Videoinlägg = Bra?

Som ni kanske har märkt har vi lagt upp ett par videos de senaste dagarna (de flesta inspelade på mattelektionen), vilket jag personligen tycker är väldigt kul att spela in, speciellt när jag inte kan blogga från mobilen, och då kan man bara ladda upp det sen :)
Tyvärr så är min mobils kamera helt igenom sämst och duger varken till film eller foton :o
-
Nu har jag kollat runt lite och hittat en viss "Nokia N97 Vit" som ser väldigt intressant ut. Någon som vet om den är bra? Den borde ha mycket bättre kamera än min, så det kommer väl bli fler bilder och filmer framöver om jag lyckas få den i julklapp (a) Är det någon som vet om den är bra, eller har något annat tips? Vill helst ha touch ;)
-
Hur som helst, tycker ni att det är bra med videoinlägg? Fortsätt gärna att komma med förslag på vad vi ska skriva om :)
-
Jag vet att våran blogg ser oerhört tråkig ut, men under lovet ska vi försöka att hitta tid till designen, så att det ser bättre ut :) Om ni har några tips på hur vi ska göra så är det bara att skicka ^^
-
Nu ska jag baka lussebullar med mamma och syskonen, vi hörs sen, kolla gärna in våra videos :)
-
Jessi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0