Spara, spara, spara!

Hejsansa!
Nu har jag en jobbig period framför mig :o
I och med att jag fick datorn nu som julklapp och för tidig födelsedagspresent så måste jag spara till en ny mobil själv :o Så bättre bilder och videos och uppdateringar och sånt dröjer tyvärr :o
Vi får klara oss på Jollis mobil ;)

Jag har fortfarande inte börjat spela sims än, men det är nog för att jag måste äta och rensa tvätt och så :o
Vill ju inte behöva tvätta om allt som kisse nuddar ;)

Vad var det mer...?
Jo juste!
Jag har ju lovat lite bilder (minns inte vad) så jag för över till datorn och laddar upp lite senare :)

Kramar på er, och kom ihåg att säga till om det är något speciellt ni vill läsa om ;)
Jessi<3

(bild från när jag precis hade laddat ner paint.net)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0