Oväntat ;o

Hej :)
Idag fick jag reda på att jag har höjt mig till MVG i svenska :) OCH i engelska där jag fick för mig att hon sagt att jag skulle få VG :O
Idag har varit en rolig dag.. Tror jag x)
Jag är så trött att inte riktigt minns så mycket, min hjärna är lite flummig just nu.
Fredrik skulle komma idag och igår, men kunde inte någon gång. Jag antar att det är mycket jobbigare att ta sig hit när man inte får skjuts och måste åka buss, nu när det är så kallt och snöigt ;(

Hur som helst, ni ska veta att det är riktigt trevligt att logga in och mötas av lite kommentarer :)
Hoppas verkligen att jag får min älskade mobil i julklapp, så att jag kan blogga från den, samt ta fina bilder och videos som jag kan dela med er :)
Fortfarande, någon som vet hur den här mobilen (Nokia N97) är irl och inte bara vad de säger på internet? :o
I would appreciate <3 

Fortsätt hela tiden med kommentarer och förslag, det piggar upp :D

Kram Jessi <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0