Mobilrensning

Hej!
Jag är hur trött som helst just nu. Dock sitter jag uppe. Varför? Jo, för att jag måste rensa min mobil, ta bort filmer och sådant -.-
Jag har haft lite problem med mobilen på sista tiden. Mitt minne har varit slut, så jag har inte kunnat skicka sms utan att radera massa andra sms (jag vill spara alla mina sms helst..). Nu ska jag radera alla mina 5 miljoner filmer, så blir det nog lite plats över till mina sms :)
Jag borde köpa ett större minneskort, men det orkar jag inte :P
Men vi hörs imorn när jag (förhoppningsvis är lite piggare :)
// Jollis^

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-16 @ 22:52:38
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0