Lussebak

Tjotjena :)
Nu har vi haft lite julbakning hemma, då vi gjorde lussebullar, pepparkakor och någon slags småkakor, vars smet smakar gudomligt :o!
Jag och min lillebror hade lite olika uppfattningar om hur vi skulle göra lussebullarna, så det blev en plåt med Willes små runda bullar och en plåt med mina lussekatter, men jag är övertygad om att båda kommer smaka riktigt bra :D

Tidigare idag har jag varit hos Jollan och vi har... inte gjort så mycket, vi spelade lite biljard typ.
Sen gick vi hem till mig i snön (!) och jag hade dagen innan satt på mig några klackskor i form av stövlar, vilket resulterade i att alla mina steg slideade omkring så att jag gick som en och annan idiot xP
Tyvärr hann Jollis åka hem innan vi började baka, men vi gjorde åtminstone en insats till julstämningen genom att sätta upp min lila ljusslinga i fönstret :)

Snart ska jag duscha och sen kommer Fredrik (tror jag :o).  

Just nu sitter jag och bloggar (nähä?) och dricker lite(!) vitt vin och känner mig allmänt redo för att göra mig i ordning för att sova.

Här har ni hur som helst en annan matte-video ;)

Jessi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0