Jätteroligt :)

Hej, idag har det varit en kul dag ;)
Först hade vi Syv som jag kom lite försent till, men jag blev inte mycket klokare av det passet, i och med att det var i princip exakt samma sak som vi alltid går igenom. Efter detta begav vi oss till Tumbascenen ( :)!) och repeterade "Romeo och Juliet" ^^ Det känns oerhört konstigt att ligga två scener där man typ bara är död och att folk ska titta på en när man blundar och sånt x)
Detta pågick då alltså ända till lunch, då jag och Jollis gick hem till henne och värmde på lite köttfärssås och spagetti (vi var inte på humör för skolans kattmat) :)

Vi kom lite sent till matten, men vi är så duktiga ändå, så det gjorde inget ;D Säger vi :)
Efter detta (vi slutade kl 13.20) stannade jag, Jollis och Sarah kvar ett tag på Tekniken för att fixa med våra bilar :) Vid typ 20 i 3 så behövde de gå, men jag stannade till 20 i 4 och är väl typ klar (:

Efter Jollis orgellektion gick jag hem till henne och vi spelade lite biljard och åt knäckglass! :O :O (för er som har missat det så älskar jag knäckglass)
Strax därpå (när vi var klara med vårat biljardspelande alltså) så gick jag hem för att äta något innan vi åkte till Cybertown med scouterna! :D :D Jag har aldrig spelat det förut, men det var jätteroligt, vi var 17 eller 18 personer och första gången kom jag på 16:e plats medan jag andra gången kom på 11:e plats ^^
What to say? ;)

Tyvärr hade jag ingen kamera på mig, men jag hade nog inte kunnat ta några bilder, för det andra laget var överallt hela tiden :o

Nu är jag trött och bör sova inom en snar framtid :o


Och just på tal om ingenting, när jag loggade in hade vi lite kommentarer (fortsätt så ;) ) och 20(!) besökare, även fast vi inte hade länkat någonstans xO
Det är inte precis så att man blir ledsen direkt ;D

Vi tar gärna när som helst emot förslag på videos vi ska filma, bilder vi ska ta, texter vi ska skriva... Ja, you name it :)

Puss på er :)
Jessi <3

Random bild, vi stod och pratade och Julie kom med en kamera, så man kunde ju se hetare ut ;)
Söt du är Julie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0