Inköpt!

Hej!
Idag och igår var jag i centrum och köpte lite olika nagellack :)
Ni får se lite (dåliga) bilder på färgerna. Jag hittade några gamla lösnageltippar, som jag provade färgen på, men jag är snål och målade bara ett lager på de flesta, så färgen ser väldigt ojämn ut :P
-
"Maybelline New York
Forever strong pro
calcium+iron+silica"
Färg: 700, "black is black"
10 ml
79 kr
-
Depend
Färg: 035
5ml
Pris: Vet ej, kanske 20?
-
Loreal Paris
Resist&Shine titanium
Färg: Det står inget, men den är väldigt väldigt mörklila
9ml
50 kr (det var 50%)
-
g
Isadora wonder nail
Färg: 65, smoky grey
6 ml
50 kr
-
(bara ett lager, färgen blir jämnare och mer intensiv om man har två)
H&M nail polish
Färg: Blue my mind
9ml
40 kr
-
(samma sak som förgående bild)
H&M nail polish
Färg: Moody Model
9ml
40 kr
-
Mavala
t.v: Glitter gold
t.h: 213 pure diamond
5 ml
45 kr (det är ett helvete att fånga glitter på bild, men det guldiga är guldigt glitter och det silvriga är silvrigt glitter som skimrar i rosa, grönt, blått, rött med mera..)
-
(dålig bild)
Mavala
t.v: 210 red diamond (blev jättedålig på bild, men det är jättefint, rödglittrigt)
t.h: 2 madrid (blev också asdålig på bild, den är fin röd, med gul underton)
-
// Jollis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0