Haha, knäppt

Skumt att vi skriver om varje gång vi har fått kommentarer x)
Det innebär att ni inte är så bra på det ;O!

Nu ska jag och Jollis träffas i helgen, så då får vi se om vi hittar på lite skojsiga saker.
Videoblogg? Hinna pyssla med design och sånt? Annat skumt?
Vad tycker ni? :D

We're watching u! :D

Ska färga håret igen imorgon och spela Sims 3 (haha, coola vi är) med mina älsklingar Minny (Linn) och Mandis (lättare att gissa... Amanda) :D <33 Nu har jag äntligen bestämt mig för att det blir rött den här gången också :)
Jag vet inte om ni har sett mig med den här färgen när den var ny, men bilder kommer om jag minns att ta med mig kameran ;)

Nu ska jag nog spela lite sims tror jag (a)
Kram på er
Jessi ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0