Granar

Hej!
Kom ganska nyligen hem från 4 timmar granförsäljning i -14° i Tullinge Centrum :o ... Torg xP
Det var lite kul, men mest jobbigt, för det var kallt, vissa kunder var konstiga (som en gubbe som sa att granen var värd mindre, gav oss 50 för lite och drog med granen), och jag ville hem och ta det lugnt...

Insåg idag att det är dan före dan före dopparedan :D Vilket innebär att det är den roligaste dagen att säga någonsin! :D Eller nåt xD
Har fortfarande lite julklappar kvar att köpa, men jag har iaf lite idéer, så det ska nog gå bra :) Snart ska hela familjen dra iväg till Skärholmen, så då ska jag försöka att bli klar ;)

En grej som är lite jobbig är när man ska köpa julklappar till kompisar och man inte har bestämt pris :o Men i år har jag bara bestämt med Jollis, så det ska nog gå bra :)

Vi hörs sen ;*
Jessi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0