Det här har jag köpt idag;

Hej!
Idag har jag hängt lite i Skärholmen centrum, och då har jag köpt det här;
-
Wonder powder från Make Up Store (19g)
Färg: kalahari
Pris: 395 kr
-
Lumene
blue neutralizer for dark under-eye circles
Vet inte hur mycket det är i.
120 kr
-
Fil med 4 sidor från depend. Ej poleringsfil :)
40 kr?
-
O.P.I nagellack 14 ml
Färg: Funny Bunny
Pris: 150 kr
-
China glaze nagellack 14 ml
Färg: sexy silhouette
Pris: 100 kr
-
Trind nail repair (nagelstärkare som... nu minns jag inte exakt vad den gjorde, men den band typ proteiner till naglarna).
Jag ska skriva mer om den sen, när jag har tid :)
Den kostade 130 tror jag
-
Depend har börjat att göra nagellack med nail art-borstar. Kunde inte låta bli att köpa den ända som fanns kvar, en guldig.
-
EOS
Läppbalsam
100% naturligt
95% organiskt
90 kr
-
Det var allt från mig just nu :)
God jul allihopa <3
// Jollis^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0