Brrrr...

Hej!
Började dagen med att försova mig till repetitionen med klassen, så jag stressade och fick mamma att skjutsa mig till Tullinge och där borta hade vi roligt :) Synd att det inte var längre! <3
När detta var över var klockan ca 1, men vi dröjde kvar till typ 20 över.

Efter det kom pappa och hämtade mig så att jag kunde byta om och så innan jag skulle kränga gran med Svante i Tullinge Torg kl 2.
Att sälja granar i 4 timmar i 15-20 minusgrader är ingen höjdare när man har lov, men det var ganska roligt ändå :)
Säger bara det! En granförsäljares bästa vän är kycklingmontern på Vivo (:
50kr för 4 timmar... Värt det? Vette fan! :D

Nu efteråt var jag på dåligt humör för att syrran bråkade på mig när mina händer höll på att dö, och hon sa något i stil med att jag skulle spendera de 50 kr jag hade frusit ihop på saker som inte jag skulle få. Yaaaaaay....?
Hur som helst skulle jag åka till scouterna, men åkte hem emellan för jag ville inte umgås med syrran och jag frös.
Efter ett tag ångrade jag mig lite, men när jag gick ut så hade de redan åkt. Dvs att jag inte behövde bry mig om att bestämma mig :o

Nu ska jag ta det lugnt ett tag, är väldigt sugen på pastaröran som jag och Jollis gjorde till lunch i onsdags (tror jag?) :) Om vi inte lagt ut så får Jollis gärna fixa bilderna och kanske skriva vad som är i :)
Kram på er ;D
Jessi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0