Vad vi har gjort idag?

Hej!
Jollis här :)

Jag tänkte bara sammanfatta dagen jättesnabbt... eller lite iaf :P

Vi hade ingen SYV (Studie och YrkesVägledare) på morgonen, så vi började 9.00 med svenska. Sedan hade vi so som vi ska ha med en lärare som vi hade i 4:an :D
Efter et ar det lunch. Efter det hade vi matte. Då gjorde vi huvudräkningsdelen på ett gammalt nationellt prov. Det var lätt :P

Efter det slutade vi, kl 13.20. Då gick jag och jessi hem till mig och åt bullar.
Sen blev vi flummiga och skrev till min granne på facebook. Det slutade med att vi (Jessi, jag och Adde) var på skolgården i 2,5 timmar och var allmänt konstiga :P
Nu ska jessi sova här, och jag vet inte om mina föräldrar vet det xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0