två bra låtar...

Hej!

Jag tänkte lägga in två bra låtar (som mina brorsor har gjort). Man bör lyssna med bra högtalare med basförstärkare, annars låter det bara mesigt.. :P
Här kommer iaf Metro - algar (tryck på playknappen, låten startas inte automatiskt).
Jag önskar att jag kunde lägga in en låt som jag tycker är bättre, men den är hemlig. Det är bara jag och min brorsa som har den tror jag..

Här kommer den andra låten, Sommar - jallabert.

Algar är min yngsta brorsa (Jimmy) och Jallabert är min näst yngsta brorsa (Tony). Min äldsta brorsa gör inte musik längre.

Hare!
Jollis

Kommentarer
Postat av: Natha

damn it- dem där jag ju inte använda som hämnd för mitt "smeknamn" dem gav mig -.-'' hitta ngt bättre(för hämnd aktion iaf) som jag kan använda(a)

2011-02-05 @ 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0