Slarviga jag

Hej, Jessi här!
Jag vaknade nyss och det första jag tänkte var typ; "tog jag in kaninerna igår?", och när jag tittade ut genom fönstret så skuttade de mycket riktigt runt i utehagen. Nu har jag satt ett larm kl 22 varje kväll, så nu var det första och sista gången mina kaniner tillbringar natten ute :)

Btw, jag har ingen aning om hur jag ska planera 9an, man känner ju lite press redan nu så att man inte ens kan få det att fungera med skolväskan, typ :P Sen ska jag be mamma (som kanske t.o.m ser det här, praktiskt) att köpa Premium avocado-olja, så att jag kan laga mina nagelband lite. Idag börjar vi kl 9 med svenska, för vi har ingen Syv på morgonen jämna veckor, trevligt med sovmorgon varannan tisdag :o


Kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0