Packa åsna!

Hej!

Jag har just ägt ut mamma och min ena brorsa i spelet packa åsna. Om ni inte vet det så är det ett spel där man ska lägga pinnar på en sadel på en träåsna utan att de ramlar ner :P

Om mitt smink vill lyda mig på lördag gör jag någon smink-tutorial. Sist jag försökte var det verkligen inte min dag :P
Om inte annat kanske det kommer någon concealer-tutorial eller något sådant. Det får blir en överraskning xD

Imorn måste jag hitta någon kompis som vill vara med mig. Jag har absolut INGENTING att göra om dagarna annars. Det kanske märks? Eller jo, jag övar ju piano, men det är ju inte direkt något jag anser bra att skriva på bloggen :P

Massa kramar från Jollis :D

Kommentarer
Postat av: Morganlinn

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-08-31 @ 12:34:53
URL: http://morganlinn.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0