Och sen ba helt plötsligt

Hej alla, ni kanske la märke till att jag inte skrev något efter bion igår :P
Det var iaf så att när jag tänkte börja så blev planerna helt plötsligt ändrade och jag åkte till Linn som ville ha lite sällskap. Vi har typ inte träffats på hela sommaren! :o
Hur som helst så skulle jag försöka få skjuss till henne och det gick förvånansvärt  lätt. När jag kom dit så gick vi ut på en promenad och pratade jättemycket och sen gick vi till området där jag bodde innan och inte varit sen vi flyttade.
Där i mörkret träffade vi våran gamla klasskompis Johan, det var trevligt :) Vi pratade ett tag och sen fortsatte vi hem till henne (utan honom :P).

Men heron med Jollis och Punti då?
Jag blev upphämtad av Jollis kl 3 och vi var framme typ halv 4. Det krånglade till sig lite när vi skulle köpa biljetter i automat, för jollis hade bara löspengar och mitt biopresentkort hade gått ut. Hur som helst så löste det sig bra och vi skulle se Kommisarie Späck från tredje raden. Vi gick för att äta middag, min mage bråkade lite så jag vågade mig inte på något annat än McDonalds medan Jollis och Punti åt något indiskt eller nåt :)

Sen gick vi och bowlade i en timma, det var askul och det gick ganska bra, lägger upp bilder och resultat sen :)

En recension av filmen och lite om min söndag kommer senare när jag är mindre lat ;)



Bilder från igår:

Punti


Jollis


Jollis


Min mat


Deras mat


Jollis


Punti


Jag


Banan när det blev nattljus :D


Jollis sköt i rännan såg det ut som :P


Punti skjuter


Och har gjort det


Lite resultat, jag är 47+ ;)


Jag är jättesnygg när jag bowlar, right? x)


Majs i mugg :D


Mina resultat


Punti's resultat


Jollis resultat

Kram Jessi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0