Ny hårfärg!

Hejsan svejsan :D
Kom just hem från frisören. När jag kom dit visste jag bara att jag skulle slinga håret och klippa lite, men ajg hade inte bestämt hur än.
Frisören tyckte att jag skulle göra lite ljusare och lite mörkare slingor. Så fick det bli.
Då går hon och blandar färgerna. Sen kommer hon ut med en vit smet, en lila och en orange. Jag trodde  att de skulle göra orangea slingor på mig :P (Jag visste sen förut att lila är blekning).
Såhär blev resultatet iaf (suddig bild):
De mörkare slingorna framträder inte riktigt på bilden, men men...
// Jollisss

Kommentarer
Postat av: Nora

det blev ju jättefint :)

2010-08-11 @ 17:42:01
URL: http://nooooras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0