MUS-beroende?

Tjooo!
Idag har jag varit i Södertälje och fixat id-kort :P
Då såg jag så klart Make Up Store. Självklart kommer jag på att "jag har ingen bra ögonbrynsskugga, jag köper nog en". Typiskt mig...

Alltså... Det händer inte så mycket i mitt liv just nu :P Imorn fyller Jimmys (min brorsa) tjej 20 år, om ett tag flyttar Jimmy upp till Umeå, snart ska vi åka och ta bort dräneringsrören på Morris...

Jag kanske inte har berättat att min ena katt har varit i slagsmål och fick en varböld.Så ser min stora kisse ut :P


Jag målade naglarna lite snabbt i natt också.

Jag hittade inget att ta bort det som kom utanför med. Det försvinner ändå, eftersom att nagellack inte fäster på hud...

Kramar från Jollis^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0