Möjligen om jag tänker efter riktigt noga

Så kan jag komma ihåg det jag skulle berätta :)
Jessi här, och jag kom precis hem från Norrland och det är skönt att vara hemma igen.
Jag hoppades att min prenumeration på Solo hade kommit till när jag kom hem, men sån tur har man väl inte alltid antar jag :P
Nu sitter jag alltså här och slits mellan att skriva och att titta på Wille när han spelar sitt nya Wii-spel och ta det lugnt ;o

Jag hoppas att ni har haft några bra dagar här med Jollis och att hon inte slöade med inläggen ;)
Nu ska jag försöka ta igen dagarna genom att berätta om min resa, bara det att jag säkert kommer glömma typ hälften.
Dessutom så måste jag skynda mig lite, och bli klar innan Fredrik kommer, annars kommer han tycka att jag är väldigt tråkig som väljer att blogga under det som är kvar på våran 14-månadersdag :S

Jag skriver ett inlägg per dag jag var borta, kommer strax :)


Kram Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0