Mina 3 favorit-mascaror!

De här är de tre bästa mascarorna enligt mig...
* Isadora build-up mascara extra volume, waterproof   -  Jag älskar den. Konsistensen är precis som jag vill ha den. Även om den egentligen inte ska det, så tycker jag att den gör fransarna längre.
Jag minns inte hur mycket den kostade, men runt 100.
*Maybelline Lash stiletto - borsten är smal med små piggar, vilket gör det lätt att applicera mascaran på nedre fransraden. Det känns som att piggarna "griper tag" i fransarna, och jag tycker iaf att de blir lite längre :)
Kosta också runt 100
*Maybelline lash expansion - ögonfransarna får mycket volym, blir riktigt svarta och blir längre.
fr.v: build up, lash stiletto, lash expansion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0