Kan vi fixa't? Klart vi kan!

Hej, välkommen till våran blogg som i första hand ska handla om vår vardag, skönhet och musik.
Båda har drivit bloggar förut, mer eller mindre lyckade, och ska nu samsas om en x)



Jag heter Jessica, men kallas Jessi. Jag ska försöka driva den här bloggen med min bästa kompis Joline.
Jag är 15 år och har misslyckat försökt hålla en blogg uppe tidigare, men nu ska nog Jollis kunna sparka mig i baken så att jag håller igång :)
Jag kommer till en mindre del bidra till skönhetsdelen - snarare som sminkdocka - men desto mer i andra ämnen.

En bild på mig:

Min favoritfärg är lila och jag tycker om mat :D




Jag heter Joline, men kalla för Jollis eller Jollan. Jag har haft en ganska aktiv blogg med ca 150 läsare förut, men la ner den. Nu ska jag och min bästa vän blogga tillsammans.
Jag kommer att bidra mest med skönhetsdelen. Jag kommer att skriva om/ta bilder på/ge tips om smink, hår, naglar m.m =)

Bild på mig:

Min favoritfärg är limegrönt och jag tycker om mina katter Mitsy och Morris ;D

Kramar från Jessoline! <3

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Bra tjejer! Ser fram mot skönhetstips!

2010-08-04 @ 21:18:45
Postat av: Jessi ;D

Trevligt att höra av dig! :)

Jodå, kika noga efter hårvårdstipsen, så att ditt hårsvall mår bra ;)

2010-08-04 @ 21:52:20
URL: http://jessoline.blogg.se/
Postat av: calle

ni kommer ligga i ungefär 3 veckor sen kommer ni faila så jävla hårt, ungefär som jag försöker ta mig igenom "lost" (sämst)

varma hälsningar calle

2010-08-05 @ 11:49:03
Postat av: Jessi ;D

Aww, Calle, tack för att du tror på oss ;) <3

2010-08-05 @ 11:53:34
URL: http://jessoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0