Just one more day

Hej!
Ni ska bara veta hur skönt det är att komma hem från en lång skoldag (vilket vi inte har på tisdagar, men jag gick inte direkt hem) och tvätta bort sminket xD
Jag hatar att ha på mig smink för länge. Efter en lång dag ser det inte lika bra ut om man inte har en bra primer, vilket jag inte har än (när jag har råd ska jag köpa den här primern från smashbox).
Jag har inte ens orkat göra något vettigt med naglarna. Jag har bara målat dem med ett pärlvitt nagellack. Ska göra något mer med det när jag får inspiration... Hade det för någon dag sen, men då var Jessi här så jag kunde ju inte sätta mig och måla naglarna direkt :P
Btw, det är inte förbjudet att kommentera.. :P
// Jollis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0