But the camera don't gives a crap!

Hej alla, nu har Jessi sminkat sig igen! ;D
Och precis som vanligt så fastnar inte en färg på kameran så om den har lyckats och ni tycker att jag ser ut som en clown på någon bild så kan jag avslöja en sak... Det är precis det jag gör ;)


Osminkad


Bilden gör inte sminket rättvisa här, iaf använde 4 olika läppstift (varav 1 dubbelsidigt) och ett läppglans (om jag minns) samt en brun kajalpenna som jag lånade som läppenna.


Har lagt till lite rouge och använt mina nya kajalpennor (Vanilla till vattenlinjen och i ögonvrån, Liquorice allra närmast överfranskanten och Chocolate lite över).


Ögonskugga då, ljus- och mörk grönt i underkant, rosa och aningen lila i innerkant, gul i ytterkant, blå och lila över. Syns inte alltför väl :(


Turkos mascara (från Shock) på övre fransarna och Lila mascara (också från Shock) på underfransarna.


Helansikte resultat med uppsatt hår.


Resultat med utsläppt hår. Fan vad läskig jag ser ut x)


Vadå fjortis? Var?! :S


Inspirerat av Jessi √

Skapat av Jessi √

För Jessi √


Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Var är du på nedersta bilden?

2010-08-17 @ 01:17:53
Postat av: Natha

vart e clownen du prata om? :S <3

2011-02-05 @ 19:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0