Jippie!

Jessi som skriver!
Jag ska på semester! Till typ Sundsvall eller Jämtland x)
Detta bestämdes igår och vi ska göra lite roliga saker som pappa inte får veta, så jag avslöjar inget mer just nu :D
Vi åker imorgon och kommer hem på söndag, 4 dagar utan dator! :o
Jag vet att ni kommer sakna mina inlägg <3

Iaf, detta har varit lite osäkert tills det blev klart att Allis och hennes familj kan vara kaninvakter, så tack gulliga ni :D<3
Snart ska jag och pappa ta isär uteburen lite och ta med kaninerna dit bort, så fort jag får klartecken från Allis. Kommer alltså inte få träffa mina bebisar på 4 dagar heller :o
Eller Fredrik(<3) som sitter och spelar Mario Party 8 på Wii, väldigt roande att se på! "Ja.. Ja! NEEEEEEEEEEEJ!" XD

Nu kommer Joline få täcka upp för mina inlägg under 4 dagar, så skäll lite på henne om hon inte gör sitt jobb. ;) Jag ska försöka ta mycket bilder och skriva så mycket som möjligt när jag kommer hem, men sålänge får ni klara er på lilla duktiga Jollis :D <3


Dessa 4 dagar är --^ chef



Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0