Jessoline har roligt

Fan, skrev nyss ett jättelångt inlägg, sen skulle Jollis skicka bilder till datorn och då försvann allt. Härligt. Jag antar att jag får orka med att skriva ett till.
Idag har vi haft kul, fram till nu. Det är Jessi som skriver, men jag är hemma hos Jollis och ska sova här (igen) för att våran bil inte fungerar och det blev mörkt.
Idag var det ganska ätbar lunch (tror inte att vi nämnde maten igår), men vi gick ändå hem till Jollis efteråt och tog varsitt äpple och la lite pussel. Efter skolan så gick vi hem till henne och la pussel (igen) och lite senare så blev vi lite hungriga och gjorde "pizza" på tortilla-bröd :)

Jollis tog lite lång tid på sig att fotografera och jag var hungrig x)

Efter ett tag av mer pusslande ville vi ut till skolgården och gunga lite, och försökte få med oss Adde igen (Jollis granne), men han var för trött, vi hade dock kul ändå. Det förekom lite tävlingar och sånt, lite bilder kommer, men mest från slutet :)

Jollis försöker ta sig upp på den högsta via den mellersta men failar x)


Hon sväljer därför sin stolthet och försöker med den minsta istället, här också med svårigheter.


Men till slut lyckas hon nå sitt mål att hänga knäveck i denna... ytterst höga ställning ;)


Jag går direkt på den höga!


Måste flytta bak benen för att kunna slå över :)


Precis innan snurren, fokuserat och lyckat. Bra Jessi ;)
Ser dock ut som att det är jättelågt på den här bilden x)

När vi var klara med det så satte vi oss på kompisgungan och sjöng väldigt högt våra sånger som vi har i läxa på musiken till på söndag (vi ska sjunga och leda lite sånger på Allsång på Hågelby då, trevligt) och det lät mycket bättre då än när vi kom tillbaka till henne.
Vi pusslade lite mer på vårat 1000-bitarspussel (vem kunde gissa?) och åt vaniljglass med oboypulver, kolasås och topping (i mitt fall en sandwich, i Jollis fall en magnum). Jag blev dock lite distraherad av filmen som var på, Da vinci-koden, så vi slutade pussla och gick därifrån.

fr.v: Jollis' glass, Jessis glass :)

Det var strax efter det som jag fick veta att ingen kunde hämta mig och nu ska jag sova här :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0