Jessi's Torsdag!

Dagen började med att vi gick upp och åt frukost, nybakat bröd från centrum och små flingpaket med yoghurt :) Efteråt satte vi på oss stövlar och regnjacka för att åka till Döda fallet, för det hade regnat på morgonen, så vi kunde inte göra det vi hade planerat.
Bara det att det blev en VÄLDIGT VARM dag. Jobbigt värre. Men iaf, Döda fallet är ett riktigt coolt ställe :)













Det var skitjobbigt att gå i alla trappor i stövlar och värme, men det var trevligt ändå :)

När vi kom tillbaka till stugan så åt vi jordgubbswienerbröd och sen åkte vi bil upp på berget där jag och jenny hade försökt klättra tidigare.



Vi gick iväg en bit på berget, hela familjen utom mamma, och snacka om att det var högt!
Efter ett tag när stigen gick närmare kanten så fanns det ett staket 3-4 meter från stupet, och mamma skulle få krupp om hon var där när vi klättrade över det för att fotografera x)



Efter detta skulle halva familjen handla middag medan jag och Jenny begav oss mot den tempererade utomhuspoolen som bestod av en pool och en barnpool.
I och med att det regnade var det bara vi och 3 barn + en mamma där och vi hade kul i båda poolarna :D Man kunde hitta på många lekar i barnpoolen där vattnet som högst nådde mig till knäna. Jag misstänker att de andra trodde att det var något fel på oss x)

Nu ska jag vara med Plutt-Fredrik resten av våran 14-månadersdag :D
Btw, ni suger på att kommentera ;)

Kram Jessi <3

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag var visst med på stigen mot utsikten, fast jag gick inte hela vägen, bara till första utsikten.

Och ja, jag hade fått dubbelkrupp om jag sett er på andra sidan staketet. Hur kunde pappa tillåta detta???

2010-08-15 @ 23:11:39
Postat av: Puntii

Det låter som att ni hade en ganska kul resa! :) najs med pool på hotellet! :P

2010-08-16 @ 14:10:56
Postat av: Jessi ;D

Den var en bit bort, men ja, det var jättekul :D

2010-08-16 @ 14:12:47
URL: http://jessoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0