Jessi's Onsdag!

Jag hade redan kvällen innan lämnat kaninerna hos Allis som skulle vara kaninvakt, så när jag vaknade på morgonen var det mest att packa som gällde.
Vi kom iväg någon gång ca 20 i 11 och ingen hade ätit frukost så efter någon timma stannade vi på ett McDonalds i Märsta eller där någonstans. Resan tog typ 7 timmar och efter ett tag såg det ut såhär i baksätet:

Dvs att ingen orkade sitta normalt längre.

När vi äntligen var framme i Hammarstrand, Jämtland skulle vi leta upp någonstans att bo och åkte till en campingplats där mamma och pappa gick för att prata med personal medan jag lärde känna min tama fluga Tommy som senare flög ut för att Jenny och Wille skrämde bort honom genom att kalla honom Charles vilket fick mig att råka kalla honom det, och efter det kunde han inte se mig i ögonen igen :(


Efter ett tag hamnade vi i en stuga kallad "Trötter" i Bergvallens stugområde, bland 6 andra stugor som ni säkert kan gissa vad de hette ;)

Efter att vi hade ätit gick jag och min syster Jenny för att klättra upp för en igenvuxen skidbacke. Det var mycket jobbigare än vad det såg ut som, i och med att på vissa ställen var vegetationen i knähöjd eller t.o.m midjehöjd. Vi klättrade högt och blev blöta och jag blev riktigt kissnödig, knivig situation. Men vi vadade oss till vägen och ringde pappa som kom och hämtade oss :)


Vattnet var otroligt gott där uppe, så det blev mycket sånt när jag kom ner :)
Det var dag ett.

Kram Jessi

Kommentarer
Postat av: Puntii

Skulle vilja lär känna den där Tommy han verkar cooooool ju!:D

2010-08-16 @ 14:14:14
Postat av: Jessi ;D

Ja, men jag tror att han fortfarande är lite arg på mig, så du får vänta ett tag! :o

2010-08-16 @ 14:22:09
URL: http://jessoline.blogg.se/
Postat av: Puntii

okej! :D kanske nästa år :P

2010-08-16 @ 14:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0