Jessi's Söndag!

Vi vaknade och gick upp (som vanligt) och åt frukostbuffé, mest bacon för min del :) Vi packade ihop oss och kom ifrån hotellet en bit över tolv. Sen åkte vi till något köpcenter, lite mindre i storlek än Skärholmen och där fick Wille sitt Wii-spel och han och Pappa klippte sig. Där fick jag också lite skolsaker (kanske dyker upp bilder när min dator fungerar).
När vi hade ätit lunch fortsatte vi mot Stockholm och precis som på vägen upp märkte vi i baksätet att den bästa låten att göra om texter till när man har tråkigt nästan faktiskt är "Silverland" av Roger Pontare ;)
En dryck som jag dessutom har blivit lite kär i är Vitamin Well, det smakar fräscht och är inte kolsyrat. Vi stannade vid en mack och köpte varsin dricka (ni kan inte gissa vad jag köpte!) och lite choklad. Resten av vägen spelade jag lite Pokémon på ds och Wille satt och läste igenom sitt spel på baksidan typ sjuhundrafemtioelva gånger, vilket jag känner igen från när jag och Jenny var små och hade fått/köpt nya sims-spel som man inte kunde spela på ett tag :)

Nästan hemma stannade vi vid Ica Maxi och handlade lite, jag följde dock inte med in, var lite för trött, och sen nästan direkt efter att jag hade startat datorn kom Fredrik, så honom fick man träffa lite också :)

Det var nog det mesta jag minns av den söndagen.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0