Jessi's Fredag!

Fan, internet stängde ner sig när jag skrev, så jag måste göra om X3

Iaf, när vi gick upp så åt vi likadan frukost som dagen innan, inte mer intressant än så. Sen gick vi ut på någon marknad eller liknande som var utanför hotellet nedanför backen och köpte lite knivar och så. Ungefär kl 2 så åkte vi till Zorbcenter där vi skulle prova på just Zorbing, vilket är att man klättrar in i en plastboll (som är inuti en större plastboll) och knäpper fast sig som en ryggsäck med midjerem och håller i sig med händer och fötter och sen blir man nedknuffad från en ramp och rullar ner för en backe! Skitkul ;)
Efter detta åkte vi fyrhjuling, vilket var jätteroligt, bara det att man fick lite ont i tummen av tumgasen x) Jag har tyvärr inga bilder härifrån, kanske tar lite från pappas kamera sen ;D

Sen fortsatte vi vidare mot Sundsvall och stannade för att titta på den Thailändska Paviljongen, men Wille var inte ett dugg intresserad och det var ganska dyr entré, så vi kollade bara utifrån.


Vi åkte vidare till Sundsvall där vi faktiskt hade BOKAT någonstans att sova :) Något slags Grand Hotel där det var både middag- och frukostbuffé, så det var trevligt :)
Första kvällen var det lasagne och efter maten gick jag, Jenny och Wille ut för att leta upp en pressbyrå, vilket tog oss typ halva stan att hitta.




Fortsätter med de andra två dagarna så fort jag har ätit något :o

Kommentarer
Postat av: Gunnariben

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-08-26 @ 12:38:53
URL: http://gunnariben.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0