Gäsp på er också

Hej, Jessi som skriver :)
Jag har precis sovit över hos Jollis (nähä?) och blev lurad till att vakna och gå upp lite kl 6 när jag trodde att klockan var 7, så sen sov jag ett tag till x) Det blev gröt till frukost igen, och herregud, vad jag tycker om att äta frukost på mornarna, det blir ju ofta inte så när man är stressad.
Hur som helst, idag är det fredag (:d!) så snart är det helg. I kväll ska jag på bio med Freddan, men innan det ska jag, Jollis och Adde spela tv-spel (tror jag :o). De vill spela Mario Party (eller nåt) på nintendo64 (som hatar mig) och jag är världens sämsta förlorare, så det här kan ju bli intressant :P Tycker inte om att spelet inte är 3-dimentionellt men att man måste bete sig som att det är det.

Aja, nu ska vi göra oss klara för skolan :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0