Första dagen i skolan :)

Hej igen :P

Det här är mitt tredje inlägg på rad. Trevligt va?

Hur som helst var det ju första skoldagen idag. Det var trevligt :)
Det var länge sedan jag träffade folk (Jessi räknas inte som folk.. xD). Okej, jag har ju träffat några, men alldeles för få :O

Vi fick iallafall egna skåp. Det är halvbra tycker jag (bra att ha egna skåp, men skåpen är lite sämre än våra förra, enligt mig).

Jag undrar hur det blir med matten för mig, eftersom att jag ska börja med gymnasiematte. Jag behöver nog inte oroa mig. Våran mattelärare är bra och kommer nog att berätta för mig om hur det blir :)

För övrigt har jag köpt två små whiteboard-tavlor till mitt rum (okej, pappa köpte, men jag var med). Jag hade tänkt skriva viktiga saker eller sätta upp lappar där.

Jag återkommer senare!

Kram<3
Joline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0