Förlåt igen :P

Förlåt för dålig uppdatering... Igen :P
Vet ni vad som hände idag?
Jag kittlade min mamma. Då "hotade" hon med att ta en stekpanna som hade regnvatten i sig och slänga vattnet på mig. Jag tog inte det på allvar utan fortsätter att kittla henne. Sen sprang jag in och satte mig framför tv:n. Då kommer min brorsa och börjar spruta vatten på mig. Sen när jag springer ut kommer mamma och sprutar vatten på mig också xD
Så båda två sprang efter mig och sprutade vatten på mig..
Idag har jag köpt skor btw! Jag visar bilder i ett annat inlägg (jag har inte tagit några bilder än).
Ungefär såhär har jag sett ut hela helgen;
Alltså inget speciellt :P
/ Jollis ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0