Detta kommer inom kort!

Hej!
Jollis här!
Jag tänkte skriva vad jag kommer att skriva in inom en snar framtid.
Imorn tänkte jag göra en tutorial på hur jag lägger concealer under ögonen.
Det kanske kommer en ögonskuggs tutorial också, men inte på höstlövssminkningen. Jag känner verkligen att jag vill göra något rosa-röd-lila imorn :P
Snart kommer jag att byta min nuvarande ansiktsrengöring, clearasil 3 in 1 exfoliating cream cleanser mot clearasil oil free gel wash. Jag tänkte även göra en recension på 3in1.
På söndag när jag ska måla naglarna kommer en tutorial på det också.
Kram!
Hej!
Jollis här!
Jag tänkte skriva vad jag kommer att skriva in inom en snar framtid.
Idag tänkte jag göra en tutorial på hur jag lägger concealer under ögonen.
Det kanske kommer en ögonskuggs tutorial också, men inte på höstlövssminkningen. Jag känner verkligen att jag vill göra något rosa-röd-lila eller något naturligt  :P
Snart kommer jag att byta min nuvarande ansiktsrengöring, clearasil 3 in 1 exfoliating cream cleanser mot clearasil oil free gel wash. Jag tänkte även göra en recension på 3in1.
På söndag när jag ska måla naglarna kommer en tutorial på det också.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0