Dripp, dropp, dripp, dropp...

Hej! Det spöregnar ute :o Smatter!
Jag hoppas att Jollis har det trevligt på bion, hon återkommer nog senare med vad hon såg och hur det var :)

I allafall, saknar vädret från igår i Södertälje, var dock lite för klädd då. När vi kom hem så hamnade Fredrik på något sätt i sitt rum och spelade Xbox360 (pojkvänfällan #1) medan jag satte mig vid datorn. Framåt kvällen slog jag Sussie's (Fredriks mamma) rekord i "Bubble Spinner" på facebook, så lite skadeglädje den dagen också :)

I morse drog hela familjen iväg på en massa saker, utom jag och Jens (Fredriks lillebror) och när jag kom upp ur sängen någon gång på förmiddagen så satt han och spelade Nord (http://www.nordgame.com/), ett spel som jag och min syster spelade för typ två år sen x)
Idag har jag alltså gjort en ny användare och spelat hela dagen :D
Lite trött i ryggen, dock :S



Och IMORGON! Då ska jag och Joline vaxa mina ben, fixa med hennes super-ansiktsmask och kanske laga mina naglar :) Vi får se vad vi hittar på mer.
Kanske att vi fotar några trevliga bilder till bloggen också, kika efter uppdateringar ;)


Just nu sitter jag och lyssnar på musik, en spellista som Fredrik har gjort, (så slipper jag söka efter nya låtar hela tiden, blir lätt bara System of a Down,) och märker att helt plötsligt är vädret faktiskt mycket mer dripp-dropp än smatter ;)


Vi hörs!
Essipett <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0