Dålig uppdatering idag?

Hej!

Är det bara jag som tycker att det har varit lite dålig uppdatering idag? :P
Iaf, till sminkningen som jag hade idag använde jag;

Jag skriver bara det som jag hade vid ögonen. Ögonskugga ect :P

Jag använde de här färgerna i 88-paletten från coastal scents..
(jag minns inte om jag använde den som är inprickad...
På kvällen innan bion tog jag på liiite av den guldiga som är näst längst ner i vänstra hörnet och lite av den auberginefärgade som är näst längst ner i högra hörnet :)

sedan använde jag också:
egengjord primer
make up store - #2004 (ljuslila, skimrig)
deborah lightshow (ljusrosa)
make up store - cake liner black
build up mascara waterproof (från isadora har jag för mig)
Make up store - ögonpenna, vanilla (på nedre vattenlinjen)
Någon random mascara på övre vattenlinjen

I think that's it. Jag tror att jag gör tutorialen i morgon. Den som jag lovade.. :P
Om jag inte ska sortera klart det sista.. Jag ska försöka att hinna det!

Kram
Jollis :)

(btw... kommentera våra inlägg! :)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0