Dagens ögon-make

Idag hade jag inte tänkt sminka mig, men det bara blev så..
Jag gjorde en make up som är inspirerad av Linda Hallbergs make up "Som ett höstlöv" (lägg märke till att den bara är inspirerad av den, jag har inte försökt härma den).



Jag använde de här färgerna i 88-paletten från Coastal Scents:


Jag använde också:
Ögonskuggsprimer som jag har gjort själv xD
Ögonpennan Vanilla från Make Up Store
Cake liner från make up store
grat lash mascara (till underfransarna)
build-up mascara (på överfransarna)
lash expansion mascara (som ajg gjorde "ögonfrans-tricket" med, ska förklara någon annan gång).

Kramar från Jollis :D<3

Kommentarer
Postat av: Puntii

asså jollis!! du sminkar såå fiiint! :D

2010-08-16 @ 14:16:03
Postat av: Jollis

Tack så mycket :D

2010-08-16 @ 22:04:40
URL: http://jessoline.blogg.se/
Postat av: Lova

jättesnygg sminkning! Kan du inte göra ett inlägg där du förklarar steg för steg typ?

2010-08-31 @ 16:40:40
Postat av: Jollis

Lova: Klart att jag kan det :) Jag gör det någon helg eller något sånt :)

2010-08-31 @ 17:29:43
URL: http://jessoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0