Bara så att ni vet :D

Hej alla, nu är det Jessi som skriver igen! :)
Som Joline har nämnt så är min dator lite oanvändbar för tillfället. Pappa har skruvat isär den för att kolla om han kan fixa så att den kan ladda batteriet och inte dö direkt när laddaren trillar ur, vilket vore en fördel. Just nu sitter jag hemma hos Freddan och tog tillfället i akt att sno åt mig en ledig dator :)
Just nu känner jag mig väldigt hungrig och mätt samtidigt, så det är ganska jobbigt, men snart ska vi gå och handla mat och kanske titta på en film.

Alldeles strax (hoppas jag) så ska jag skriva om söndagen på min semester innan jag glömmer, men jag är lite lat, så :P
Joline har ju redan berättat om hur de två första skoldagarna var, och det enda hon glömde att nämna var att jag fick överskåpet :D

Hörs snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0